Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Moja pielęgnacja twarzy...

 Może zacznę od tego, że mam skórę mieszaną, trądzikową,  skłonną do zapychania i zaskórników. Przed miesiączką oczywiście wyskakują jakieś „niespodzianki”, których wcale nie mogę tak nazywać bo wiem, że i tak się pojawią:D Odkąd zaczęłam stosować tylko naturalną pielęgnację stan cery bardzo się poprawił, nie jest ani za bardzo przesuszona, ani się nie świeci, koloryt powolutku się poprawia, tak samo jak moje samopoczucie.  Oczywiście nadal walczę z zaskórnikami, zaczerwienieniami oraz bliznami, ale wiem, że wiele bitew już wygrałam, a wojnę wygram już niedługo:)

O tym jak wygląda moja aktualna pięlęgnacja twarzy przeczytacie tutaj:

http://haircarebymadie.randan.pl/moja-pielegnacja-twarzy/

3 komentarze:

  1. moja cera też znacznie się polepszyła na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Ciebie do zabawy :)

    http://biochemiakosmetyczna.blogspot.com/2012/09/tag-versatile-blogger-czyli-7-faktow-o.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam skóre mieszaną, biorę się do lektury :)

    OdpowiedzUsuń